torsdag den 11. februar 2010

''Mit livs gys''

For et par måneder siden bad Steen Langstrup mig om at skrive et par ord om mit livs gys til Mxrket.dk - et site omhandlende horror i adskillelige afskygninger.

Det var næsten umuligt at vælge mellem alle de fantastiske oplevelser jeg har haft med horror; hvordan kan det overhovedet være muligt at fremhæve noget frem for noget andet ... så jeg forfaldt til at nævne de oplevelser, som først dukkede op og derved måtte have en del vægt. Men for et par dage siden kom jeg til at tænke Pet Sematary - både i bog og filmform har den historie skræmt mig til det decideret pinlige. Jeg skal bare tænke på søsteren Zelda, så kommer der en kuldegysning.

Nå, men man kan ikke vælge alle de særlige oplevelser, selv om jeg har snydt lidt og nævnt tre. ''Mit livs gys'' kan læses her: http://www.mxrket.dk/mitlivsgys-teddyvork.htm - flere andre genreinteresserede har givet deres bud. Skriv endelig en kommentar med jeres livs gys, det kunne være både spændende og inspirerende at læse.