fredag den 8. april 2011

Krimimesse i Horsens Statsfængsel 2011


I morgen skal jeg for første gang til Krimimessen i Horsens. Her skal jeg kl. 14.15 deltage i en paneldebat om Dansk Horror lige nu med navne som horroreksperterne Mathias Clasen, Jette Holst og Rikke Schubart og forfatteren Steen Langstrup. Det glæder jeg mig selvfølgelig meget til ... og så at vandre rundt i det gamle fængsel - som skulle være et af de steder i Danmark med mest paranormal aktivitet - og se de forskellige stande samt høre en vifte af forskellige oplæg og forfattere, bl. a. en livetransmission med Dean Koontz, som jeg læste meget som teenager. Jeg håber også at få set og hørt Jean-Christophe Grangé, som ret succesfuldt formår at introducere det fantastiske i mange af sine krimier.

Man kan se se hele programmet for Krimimessen her